četrtek, 2. avgust 2012

Pravljična vila / Fairy

*Ne pozabi na moj slasten bombonček - klikni tukaj!*
*Don't forget about my yummy candy - click here!*


Tokratni iziv Craftalnice je »pravljično«. Pred kratkim sem pri Vladki naročila set poročnih štampiljk in eden izmed napisov se mi je zdel pravšnji za tole voščilnico. Sicer pa oblika ni čisto moja ideja, našla sem jo na Jeanette – happy thoughts &inkspots blogu. Odtis se imenuje Nicola (Wags ‘n Whiskers). Pobarvala sem jo z Bic in Copic markerji ( ne glejte preblizi, šla sem kar veliko čez robove; verjetno je bil kriv papier, ki je kar naprej “krvavel”, grozno!!!). Dodala sem še malce metuljev in pa rozetko narejeno z šablono Tima Holtza. In seveda se nisem mogla upreti veliki količini Sticklesov (Star Dust) za popestritev vilinih kril.

The challange at Craftalnica is fairytales”. I recently got the fabulous stamps from Vladka, which are design for wedding, but I used one of the sentiments (“They lived happily ever after …”) on this card, because it really matches the challenge. The card isn’t entirely my idea; I found a similar card on Jeanette – happy thoughts& inkspots blog. The image is called Nicola from Wags ‘n Whiskers. I coloured her with Bic and Copic markers (don’t look to close, I went out of lines on so many places, but I think that the paper was the main problem, because the ink was just bleeding through all the time, horrible!). I added some butterflies and a rosette which I cut out with Tim Holtz die. And of course I added a lots of Stickles (Star Dust) to her wings.  







Upam da vam je všeč in hvala za obisk.

I hope you like it and thank you for visiting my blog.


Mojca***



Odtis: Wags ‘n Whiskers – Nicola, Vladkini poročni napisi
Papir: The Eco stack, Motiv karton
Luknjači: metulji
Markerji: Bic, Copic

Image: Wags ‘n Whiskers – Nicola, Vladka’s wedding sentiments
Paper: The Eco stack, Motiv karton
Punch: butterfly punch
Markers: Bic, Copic


14 komentarjev:

Doreen pravi ...

This is gorgeous,love the image and colours.xxx

Anita pravi ...

Wow, this is gorgeous Mojca. Beautifully colored and I love how you cut out the fairy.

Metuljčica pravi ...

Čudovito si uporabila napis, prav pravljično zveni in lepo si ga umestila. Vila in rozetka pa sta prava popestritev. Resnično lepo.

Klara pravi ...

Prekrasna čestitka...vse na njej mi je všeč, od vile in rozetk, metuljčkov in seveda napisa v sredini. Res je lepa. :)

Teresa - My Crafty Heart pravi ...

Hi Mojca, what a great fairy, she has such a lovely face and I love how you have coloured her and that flower rosette looks fab :) Have a good day, Hugs, Teresa xx

Vladuška pravi ...

Napis se res super poda k pravljični čestitki in všeč mi je ta izrez, ki da izdelku posebno noto. Pa zelena ji zelo pristoji.

Tanja E. pravi ...

Res ji zelena zelo pristoji, prav tako vse, kar si skombinirala, vključno z napisom, LP:)

Marina pravi ...

O Mojca ful je lepa=) Čisto pravljična... Všeč mi je barvna kombinacija zelene in ciklam barve=)

En super vikend ti želim... pappa

Liza pravi ...

A lovely card and a pretty image.

Liza x

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in te močne barve ji lepo pristojijo :-))

Simko pravi ...

lepa postavitev in izbira barv za tvojo pravljično voščilnico...:). Lp

Janja pravi ...

Prekrasen motiv, ki se mu napis izredno poda. Tudi barve si lepo skombinirala. Lp

Ana pravi ...

Zelo lepe barve. Sploh ta sveža zelena, ki kar poživi to suho in rjavo poletje.

Lp,
Ana

BojaMoja pravi ...

:) lepo čestitko si ustvarila :)