četrtek, 26. julij 2012

Čas za bombonček / Candy time!!!!




Tudi sama sem se odločila, da za bralce mojega bloga pripravim manjši bombonček. Res sem hvaležna za vse vaše pohvale in lepe komentarje, zato si zaslužite tudi vi nekaj pozornosti z moje strani.

Bombonček vsebuje:
- Rayer srčke iz perlic
- Stickles Yellow
- papirnate rožice
- Studi G štempiljka
- dva trakova rdeče in roza barve

Ker je čas dopustov bom rok poteka prestavila na 26.8.2012. In seveda edini pogoj, ki ga postavljam je, da obvestite ostale o mojem bombončku in mi pustite komentar.

Pa veliko sreče.

It’s candy time! I have decided that I will treat you with some candy since I am having a really great time in bloglend recently. I'm really grateful for all your nice comments and compliments, so this is my way to say a big thank you to you all.

Candy includes:
- Rayer plastic pearly hearts
- Stickles Yellow
- Paper flower
- Studi G clear stamps
- Two ribbons (red and pink)

Since it is vacation time I will  extend the expired date of the candy, so I will draw the winner on 26.08.2012. The only condition to participate is to let others know about my candy and leave me a comment.


Best of luck!

Mojca***
 

28 komentarjev:

Klara pravi ...

Evo...prva v vrsti...sem pač zeeeeloooo sladkosneda. Tale bonbonček je pa super sladek...tako kot tvoj blog. Pozdravček... :)

mihaela pravi ...

Rada pridem sem, da malo napasem oči. Če že vabiš, se pa postavljam še v vrsto, sladkorja ni nikoli preveč :)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Draga Mojca, z veseljem bom delila novico o tvojem bonbončku.
Žal pa zadnje čase manj komentiram, saj si najbrž prebrala na mojem blogu, zakaj.
Če pač kdaj ne bom utegnila komentirati, ne obupaj nad mano, novembra bo vse lažje :)
vsekakor pa občudujem tvojo ustvarjalnost, pridna si. manj sodelujem v tvojih koncertnih in fotografskih podvigih, pa saj to najbrž ni narobe.želim ti še veliko užitkov pri ustvarjanju in vse dobro.

Vladuška pravi ...

Evo, je že obelodanjeno na desni strani mojega bloga. Veš, da se z veseljem postavim v vrsto. Itak pa zelo rada pridem k tebi na obisk in občudujem, kar ustvariš iz papirja ali z objektivom fotoaparata.

Urška pravi ...

No, sem te še jaz dodala. Si mi kar naredila skomine z tem luštnim bombončkom.

Andreja pravi ...

Zelo rada te obiščem, saj so tvoje čestitke iz dneva v dan lepše! Ustvarjanje ti gre krasno od rok :-))

Karmen pravi ...

Se postavljam v vrsto, tvoje ustvarjanje pa sevda občudujem.

Darija pravi ...

Super Mojčika :o) Te spremljam že praktično skoz tudi na otočku in lahko samo pohvalim tvoje delo in napredek...seveda je tudi bonbonček zanimiv in mogoče bom imela srečo :o)

Rina pravi ...

Tudi jaz občudujem tvoje delo. Za bonbočke sem pa vedno :)

Marjeta pravi ...

Tudi jaz rada pokukam na tvoj blog.
Bonbončka se pa tudi ne branim.

Lava pravi ...

Mmm po dolgem času še en bonbonček, da se malo posladkamo :)

Anonimni pravi ...

Tudi bi sodelovala. :) Žal nimam bloga, zato naj te samo še enkrat pohvalim, ker so tvoje voščilnice vedno prava paša za oči!
Polona

NaDy pravi ...

Večkrat obiščem tvoj blog in zelo mi je všeč,tudi jaz se postavim v vrsto za bonbonček

Marina pravi ...

Mmmm bombonček=) Seveda se tudi jaz postavljam v vrsto=) Čeprav. če sem iskrena, je sladkanje že vsak obisk tvojega bloga, saj nam vedno pripraviš nekaj čudovitega=) Lepo se imej...pappa

MA-MI pravi ...

Mojca, hvala za tako slasten bombonček. Vedno je lepo pokukati k tebi.

Tanja E. pravi ...

O seveda se tudi jaz z največjim veseljem postavim v vrsto za tako sladek bombonček. Z veseljem pridem k tebi na obisk,čudovito ustvarjaš in želim ti, da je tako tudi v prihodnje. LP:)))

ustvarjalni-prstki pravi ...

Tudi jaz sem sladkosnede narave;)res lepe izdelke izdeluješ, odlične ideje. Le tako naprej

Janja pravi ...

Tvoje voščilnice so vedno krasne in lepo izdelane in to je razlog, da se vedno z veseljem in zanimanjem ustavim tu :). Le tako naprej.

Dobremu bonbončku se pa tudi jaz težko odrečem. Lp

petrovka pravi ...

Z veseljem pogledam tvoje voščilnice in sladkosneda kot sem, sem v vrsti tudi za tvoj bombonček.

Helena pravi ...

Nadvse sladek je tvoj bonbonček in se seveda postavljam v vrsto.
Krasen blog imaš in vedno znova rada pridem na obisk.
Lp.

Cvetka pravi ...

Pofočkam se za tale bombonček:)Bi dodala še povezavo do bombončka na svoj blog, pa mi ne gre ... :(

Sicer pa vse pohvale za umetnije, ki natajajo izpod tvojih rok!

Nataša pravi ...

Izdeluješ prekrasne stvari.
Razpisuješ zelo sladek bombonček in se tudi sama postavim v vrsto:)

DidiArt pravi ...

tudi jaz obožujem vse sladko, kot je tvoj blog na primer, se postavljam tudi jaz v vrsto.. lep dan

valentina pravi ...

O,kakšen cukerček.
Seveda se postavljam v vrsto.


lp

Janja Z. pravi ...

Kar premalokrat se ustavim na tvojem blogu. Upam, da se bom prihodnosti več, ker delaš res prelepe voščilnice. Tvoj bombonček je pa njami.

Edel pravi ...

Lovely candy! Thanx a lot for a chance to win!
I put the link on the sidebar)

http://edelmiracle.blogspot.com/

cebelica pravi ...

Super bombonček. Hvala za možnost! :)

Lp

Ana pravi ...

Zelo rada si ogledam vaše čestitke in skoraj vedno dobim nov navdih.
Če še nisem prepozna se pa tudi jaz postavljam v vrsto za bombonček.
Lp,
Ana