četrtek, 17. november 2016

As You Like It Challenge Xmas colours

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "Praznične barve". Sama obožujem tradicionalne barve in motive in kaj je bolj tradicionalno kot rdečenosi jelenček in zeneno/rdeče barve :) So tako tople in me res popeljejo v prazničen božični čas.
 And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Xmas colours" and don't forget to tell us WHY. I love traditional coloursand motives and what's more traditional than red-nose reindeer and green/red colours. Tehy are so warm and really remind me of Christmas. 
  




 Sponsor:
Prize - £10.00 Voucher
digistampboutique blogspot

Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.
 
I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
*Mojca*
 

11 komentarjev:

Metuljčica pravi ...

Se strinjam, tradicionalne božične barve vedno zmagajo. Čudovita voščilnica, tale jelenček je res prikupen.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wonderful card Ginny x
My Blog As I do Rodos

Vladuška pravi ...

Krasna je. Zelo so mi všeč takšne preproste voščilnice.

Elaine Stark pravi ...

A fabulous card. I love the CAS style. Elaine

Rainey's Craft Room pravi ...

A gorgeous CAS design and such a cute reindeer image too.
Lorraine

Anonimni pravi ...

Beautiful card, love the design too! Hugs me xx

Brenda pravi ...

Squeeee! This is so cute! I love that you have kept the focus on this darling little reindeer.

Annette pravi ...

I love your Rudolph Mojca. He's adorable. Brilliant colouring on such a tiny image too. xx

Brenda pravi ...

Mojca, if you like Whimsie Doodles images, you should pop this into the current challenge. It would also work for The Cat's Pajamas current TCP Challenge - Stars.

Moje drobtinice23 pravi ...

Preprosta in zelo zelo lepa!

Valentina B pravi ...

Tipične tradicionalne barve za praznike pa so vedno in.
Ta tvoj jelenček je prav prikupen. In všeč mi je minimalističen slog.