torek, 1. marec 2016

ABC Challenge C is for Cute

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "C is for Cute". Čisto prelahko, kajne? Jaz sem se malce poigrala s telim digi odtisom zmajčka in ustvarila tudi akvarelno ozadje. Na balonček pa sem odala tudi nekaj bleščic z Wink of Stella čopičom ;)
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "C is for Cute". Easy right :) I used this cute digi Dino and made a watercolour background. Also used some Wink of Stella brush to add some glitter to the balloon ;)
 


 
Sponsor: All Dressed Up
 
 
Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*MojcA*
 

13 komentarjev:

moi pravi ...

Ta je res cute ;)

Adrijana Knez pravi ...

Mojca zmajčka si "postavila" na zelo zanimivo akvarelno ozadje.
Res je simpatična voščilnica!
Lp, Jana

Vladuška pravi ...

Tole je res nadvse kjut. Super si izdelala ozadje in ta zmajček je tako luškan.

Helena pravi ...

Všeč mi je ozadje in se mi zdi, da lepo paše k temu simpatičnemu zmajčku.

Valentina B pravi ...

Kakšen kjut zmajček! :) Akvarelno ozadje je prav posebno.
Takšno malce čarobno kot je svet zmajev.
Pozdravček, V.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca. a stunning card design, love that image and your colouring. hugs Shirleyxxxx

Damjana pravi ...

Ja, res je cute. Od zmajčka pa do čudovitih barv in prelepega napisa.

Annette pravi ...

A lovely card Mojca and I love the sheen on the balloon.

Sarah pravi ...

The cutest dinosaur I have ever seen!! xx

oldpunca pravi ...

Cute zmajček in zelo lepa voščilnica. :-)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

prisrčna!

AndreaNorris pravi ...

Fantastic background Mojca it's very effective and the dino is just so cute
Andrea x

Aleksandra pravi ...

Čudovita voščilnica Mojca. Tale zmajček je noro lep!

Leo bodi!
pozdravček,
Aleksandra