ponedeljek, 1. februar 2016

ABC Challenge A is for Animals

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "A for Animas" (uporbi živalico na svojem izdelku v obliki odtisa, dodatka itd). Sama sem uporabila Magnolijin odtis Tilda z miško, pobarvana je s Copic markerji, dodala pa sem ji še zeleno mašnjico in rože.
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "A is for Animals" (Use an image with an animal in it or add an embellishment of an animal). I used a cute Magnolia stamp with Tilda and a mouse, colored her with my Copic markers and added a cute little bow and flowers.







Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
*MojcA*

9 komentarjev:

moi pravi ...

Lušna živahna čestitka.

Helena pravi ...

Občudujem te, kako znaš skombinirati potiskane papirje z glavnim motivom, da je vse skupaj videti usklajeno.
Uh,kakšna velika miška in ljubka Tilda.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

A beautiful card and papers Ginny x
My Blog As I do Rodos

Annette pravi ...

Ooooh guess what - I've just been wondering if I need this image!!! It's so cute. Love your Tilda card Mojca. xx

Sarah pravi ...

What a gorgeous card Mojca, super cute!! xx

oldpunca pravi ...

Čudovit izdelek. Zelo lepo si kombinirala pisane papirčke in prelepo pobarvan motiv. :-)

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, stunning card love your colouring and your fabulous papers. huer Shirleyxxxx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je Mojca
sploh izbrane barve
lp Tamara

Danica pravi ...

Tebi grejo res od rok te kombinacije pisanih papirčkov...jaz imam s tem večni problem.
Motiv če tako cort, lepo si sestavila voščilnico.