četrtek, 23. april 2015

As You Like It Challenge Favourite Embossing (heat or dry)

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "najljubše emboseranje (vroče ali suho)" Sama sem se odločila, da po dolgem času poskusim vroče embosiranje, saj mi je efekt resnično pri srcu. No, ja ... in na koncu sem ugotovila, zakaj ga ne uporabljam tako pogosto ... ker je res težko dobiti lep rezultat, ... vsaj pri meni je tako, sem se pa ekstra potrudila ;)
 
And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Favourite Embossing (heat or dry)". I chose heat embossing, because I just love how it looks like on a card and also because I haven't used it for quite a long time. Well, I know now why I don't use it as much, because it's really difficult to get a good resolute ... well this goes for me, but I think I give it a shot ;)








Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
*MojcA*

14 komentarjev:

Sarah pravi ...

This is beautiful Mojca, both you and Samantha have inspired me to get out my embossing powders!! xx

Vladuška pravi ...

Pri vročem embosiranju je res precej odvisno od prahu, se mi zdi. Za detajle mora biti res fini. Ampak tole srce je zelo lepo izpadlo.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Stunning card Ginny x

Renata pravi ...

Extra ti je uspelo, ves trud je poplačan. Krasno embosirano srce.

Annette pravi ...

Wow, this is so elegant.

Anonimni pravi ...

Gorgeous card hunny, the style is beautiful and LOVE the stamp you chose to showcase Heat embossing to0! hugs me x

Martina pravi ...

Predivno ti je ispalo. A da ponekad ispadne bas i ne onako kako bi trebalo i to je istina.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Ja, tudi meni dela preglavice toplotno embosiranje :) Najprej mora biti odtis res natančen, nato pa moraš imeti še zelo fin prah. No, tebi je uspelo, saj je embosirano srce zelo lepo. Pa še s perlicami si ga poudarila.

Janja pravi ...

Voščilnica je krasna. Lepo ti je uspelo embosirati srce. Lp

oldpunca pravi ...

Embosiranje prelepega motiva ti je vrhunsko uspelo. Všeč mi je tudi, kako si sestavila voščilnico.

nnalorac pravi ...

It's gorgeoys Mojca, love the image and the way you have placed your pearls. Carol xx

Zw@@n pravi ...

Beautiful and elegant card, Mojca. Great colours and stamp. Luv, Wilma

Goga pravi ...

Krasno zi je uspelo. Tudi sama imam vroče embosuranje zelo rada, a kaj ko mi ponavadi nagaja in rezultat ni takšen kot sem si ga zamislila. Tebipa je prav gotovo uselo. Lepo je tole srčece.
Pozdravček Lili

Ne-Ja pravi ...

WAW, tole pa je res noro lepa voščilnica. Meni se zdi embossing čudovti - se vidi, da si se potrudila :).