sobota, 1. november 2014

ABC Challenge W is for Water

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi W is for Water (obala/morje/wodne teme in predmeti). Jaz sem tokrat izbrala tole luštno Tildo, ki skače v vodo. Nisem je obdala čisto v morske barve, ampak mi je po glavi hodila roza barva in mislim, da ji kar pristoji, kaj pravite :)

It's time for another ABC Challenge. And our theme is called W is for Water (beach/ocean/water themed items). I used this cute diving Tilda ... well I didn't use tipical water/summer colours, but caouldn't say no to pink, bu I thnik it quite suits her, don't it?






Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!


*Mojca*

18 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wonderful card love the flowers Ginny x

Ne-Ja pravi ...

Luštna Tildika in res ji prav nič ne škodi roza barva :)

Annette pravi ...

Well I love the pink and your sweet Tilda. Fab flower too.

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, I love the sweet image, pretty papers and beautiful flower.
hugs Sue xx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
z lepo mislijo
lp Tamara

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, wow what a gorgeous image and a stunning card design. hugs Shirleyxxx

Andreja pravi ...

Mojca, čudovita je, tako Tilda kot sam voščilnica :-))

Zvonka pravi ...

Zelo lepa voščilnica in roza barva ji čisto paše. Lp

Danica pravi ...

Si kar pravo barvo izbrala. Luštna voščilnica.
Lp Danica

Tanja E. pravi ...

Krasna je, jaz sem vedno za roza:)), LP

Martina pravi ...

Super joj stoji roza. Krasna je.
Lp, Martina

Pop's Cards pravi ...

Good morning sweetie, this is just gorgeous, huggles Pops x x x

Janja pravi ...

Meni je zelo všeč, ker ni modra :), roza ji prav paše. Zelo je lepa. Lp

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepa postavitev in krasen izbor barv. Super pobarvano!

oldpunca pravi ...

Lepo ji paše roza barva. :-) Krasna voščilnica.

Helena pravi ...

Iiii, kako posrečena je tale Tilda, ker ima takšne malce staromodne kopalke :) V celoti je voščilnica fantastična.

Vladuška pravi ...

Roze lepo dopolnijo celotno sliko. Zelo lepa je.

Tamara pravi ...

Simpatična je :)