sreda, 30. julij 2014

Mavelu.com voščilnica v obliki omarice

Pozdravljeni! Za Mavelu.com sem tokrat pripravila prav posebno voščilnico v obliki omarice.
Nanjo sem postavila motiv dojenčka in naredila eno omarico za punčko in eno za fanta. Priročno darilo ob rojstvu.




Upam, da vam je voščilnica všeč.

 Lepo se imejte do naslednjič!

*Mojca*


20 komentarjev:

Sarah pravi ...

Oh Mojca, these made me smile!! Adorable!! xx

Tamara pravi ...

Čudoviti sta! Pa tako lepo si ju pobarvala.
Lp, t.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Both are fabulous Ginny X

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Both are fabulous Ginny X

Nataša pravi ...

Prelepi sta :)

helena pravi ...

Joj, kako luštno in dojenčkasto..:):)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni sta
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Super sta, zelo lepo narejeni.

Helena pravi ...

Joj, tale dojenčka sta nadvse simpatična :) Kar na smeh mi gre ob tej objavi. Čudoviti voščilnici.

Klara pravi ...

Kako sta cartkana. Zelo lepo si ju sestavila. Krasni voščilnici. :))

Vicky pravi ...

Gorgeous as always hun.....:o)

Vicky xx

Ne-Ja pravi ...

Cartkani omarici, ma dojenčka v trmi pa zmagata :). Ideja z omaro pa je fenomenalna!

Martina pravi ...

Prekrasne su.A bebač je tako super. Baš sam se nasmijala kad sam ga vidjela.
Lp, Martina

Adrijana Knez pravi ...

Sploh ne vem kaj naj dodam - so ze vse moje predhodnice napisale. Samo wwwauuu ;))))
Lp, Jana

Martina pravi ...

Iii, kako simpatično in krasno izdelano.

oldpunca pravi ...

Iii, kako ljubki voščilnici! Vrhunsko si ju izdelala in dojenček je prava faca :-)

Andreja pravi ...

Mojca, rečem lahko samo FANTASTIČNO :-))

Annette pravi ...

These are both gorgeous Mojca. I love the little drawers you've created.
Sorry I've been awol this week, but I've been on my holiday (not far from home, but still a lovely break from the routine!) Hope to catch up with all your creations.
Hugs
Annette
xx

Irish Cherokee pravi ...

Cute and I am smiling. Reminds me of our daughter when she was little. Special. - Jim

Hiška iz papirja pravi ...

Vau Mojca, kako lepo darilo ob rojstvu, čisto posebno, super si to izdelala!