ponedeljek, 13. januar 2014

Voščilnica z orglico / Card with a necklace

Prejšnji teden sem dobila zelo zanimivo naročilo ... voščilnico na kateri bo ogrlica. Zelo dober izziv, kajne in upam, da bo prejemnica z voščilnico zadovoljna.

I got a really interesting order last week ... a card with a necklace on it. It was a really great challenge and hope the recipient will be pleased.




Hvala za vaš obisk in želim vam lep preostanek dneva.

Thank you for your visit today and hope you'll have a great day.
Hugs!

*Mojca*

p.s. Moj novi fotografski blog: http://soulsanctuaryphotography.blogspot.com/
p.s. My new photography blog: http://soulsanctuaryphotography.blogspot.com/

21 komentarjev:

Nella pravi ...

Zelo lepo izdelano, krasno darilo.

Sue pravi ...

This gorgeous Mojca, a beautiful and elegant design.
hugs Sue xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

wonderful idea for a card excellent Ginny♥

Anne pravi ...

Thank you for visiting my blog Mojca. This is a stunning card, very elegant and unique.

Love Anne from The Fairy Bridgexxx

helena pravi ...

Tale pa je nekaj unikatnega; lepa.

Danica pravi ...

Ufff eleganca na poseben način. Zelo lepo.
Lp Danica

Sonja pravi ...

super izgleda in prav nič ne dvomim, da bo naročnica zadovoljna.

Annette pravi ...

Beautiful card. Very elegant.

Andreja pravi ...

Zelo dobro si opravila svojo nalogo, Mojca :-))
Super ideja in še boljša izvedba!

Klara pravi ...

Super ideja in krasno izpeljano. :)

oldpunca pravi ...

Tole nalogo si splejala z odliko :-) Čudovita, unikatna voščilnica je nastala. Zelo mi je všeč!

vilinke pravi ...

Super kombinacija naročenega!!! Prejemnica bo zelo vesela ;-)

Martina pravi ...

Predivno s iukomponirala oboje.Vjerujem da će naručiteljica biti presretna.
LP, Martina

Janja pravi ...

Krasno si izpeljala naročilo. Všeč mi je. Lp

Metuljčica pravi ...

Tole naročilo je pa resnično super izziv, dan pravi osebi. Odlično izpeljano.

Kirena pravi ...

Zelo lepo izpeljana ideja. Elegantno

Vladuška pravi ...

Tole pa je bil izziv, kajne? Ampak super si ga resila in prekrasna je.

Hali pravi ...

Uauu ful dobro je izpadlo!

škrga pravi ...

Prav elegantno izpade vse skupaj. Verjamem, da bo prejemnica zadovoljna.

Hiška iz papirja pravi ...

Tole je bil pa kar trd oreh, ampak si ga dobro strla :) Zelo lepa, elegantna voščilnica. Lp, Maja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita in krasna izvedba
lp Tamara