sobota, 10. avgust 2013

Dobitnica bombončka je .... / The candy winner is ...

Torej čas je, da vam povem katera je srečna dobitnica mojega bombončka ... in to je ...

št. 8
.
.
.
.




Simona čestitke! Prosim na mail mi pošlji svoj naslov, da ti pošljem paketek. Vsem se iskreno zahvaljujem, da ste sodelovali in bodite na preži, še kak bombonček se vam obeta v bližnji prihodnosti.

It's time to anounc the winner of my candy ... and the lucky winner is...

no. 8
.
.
.
.

Simona congratulations! Pleas send me your address so I can send you your prize. I would like to thank all of you who participated and stay tuned for another candy in near future. 
Hugs!

*Mojca*

6 komentarjev:

Annette pravi ...

Hi honey, did you see that you won some candy too over at Anita's blog??!!!
http://anitasdesigns.blogspot.co.uk/2013/08/blog-candy-winner.html
Well done.
Have a lovely weekend
Hugs
Annette
xx

Janja pravi ...

Čestitam nagrajenki.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestike Simoni
tebi Mojca pa lep dan
Tamara

Simko pravi ...

Oooooo, bonbonček zame... Ma, saj ne morem verjeti... JUPI, JUPI, JUPI!!! Sem danes že bila na tvoji spletni strani in si pogledala novo objavo, tole sem pa spregledala...hehehe... HVALA, Mojca! Pošljem naslov na mail...
Pozdravček,
Simona

AvE's Crafts pravi ...

Čestitke! :)

Janja Z. pravi ...

Čestitke Simko. Tale bonbonček je bil res sladek. Lepo ustvarjaj!

Mojca, tebe pa vabim na moj blog, da se postaviš v vrsto za bonbonček.