sreda, 6. februar 2013

Še malo knjižnih kazal / Bookmark cards again

Trenutno močno sneženje za marsikoga ni ravno ugodno, ampak je pa prava paša za oči, če zadevo opazujemo iz toplega stanovanja. Tokrat bi vam rada pokazala še dve voščilnici s knjižnimi kazalai. Obe sta izdelani po naročilu za rojstni dan.

Waw the snowing here is in a full swing! It's really nice to watch it form a warm apartment, but I believe that for majority just isn't that pleasant. This time I want you to show another two bookmark birthday cards that I made for my mum's work college that turned 60 and one was ordered by my friend whit who I used to work.





Upam, da ste na toplem in suhem :) in hvala za današnji obisk.

I hope you are keeping worm and dry :) and thank you for the visit today. 

Mojca***




15 komentarjev:

helena pravi ...

Oooh, tole je pa tako lep papir, zlasti prvi mi je zelo všeč. Čestitki kot celota in ideja sta vrhunski.

Metuljčica pravi ...

Se strinjam da je tole sneženje prava paša za oči, še lepše pa bi bilo za toplo pečjo in s kakšno knjigo v roki. Čudovita voščilnica, knjižno kazalo je prava ideja.

Tina pravi ...

Jaz imam tudi rada sneženje! Všeč mi je super kombinacija kazala in čestitke. Oba kompleta sta zelo sta lepa.

moi pravi ...

Res je super opazovati kako sneži, če si noter ;)
Krasni voščilnici si naredila, všeč mi je, da se ponovi vzorec na kazalu.
Pa vidim, da si spremenila ozadje ;)

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Love the layout and the colour combo Gorgeous card . Ginny X

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Jaz če pogledam skozi okno, dež, potem veter prinese nekaj plešočih snežink, a za tem spet dež-raje pogledam v ekran računalnika.
Čudovita voščilnica z darilcem.
Lp Tamara (uživaj v zimski idili-nova pošiljka snega prihaja na pustni torek)

Sue pravi ...

WOW!! This is wonderful Mojca. I love the corner bookmark design and the colours and details are gorgeous.
Take care in the snow
Hugs Sue

Sonja pravi ...

Čudoviti sta. Prav dobra ideja in izvedba. Tako ti delček čestitke ostane stalno nekje pred očmi :)

cebelica pravi ...

Super izgleda tole. Zlasti so mi všeč barve - jaz sem itak mahnjena na rjavo v kombinaciji z razno raznimi barvami. :)
Uživaj! xx

valentina pravi ...

Čudovita izdelka !


lp

Klara pravi ...

Čudoviti sta...krasen papir, ki si ga ti super uporabila. :)

Andreja pravi ...

Obe voščilnici sta mi všeč in kazala z rozetko sta fantastična!
Všeč mi je tvoja nova podoba bloga; je vzrok sneženje :-))))

Pop's Cards pravi ...

Good morning sweetie, these are so gorgeous, wonderful creations, huggles Pops x x x

NaDy pravi ...

Čudoviti voščilnici,zelo mi je všeč papir.

Janja pravi ...

Krasen papir si izbrala. Voščilnici s kazalom sta čudoviti. Lp