ponedeljek, 31. december 2012

Candy time & new year's wish

Danes vas bo obiskal tudi moj dedek mraz ... ker ste bili vsi tako pridni to leto vam je pod smrečico pustil nekaj sladkih ustvarjalnih stvari. Tokrat sem se odločila, da bo tale sladek bombonček namenjen mojim zvestim obiskovalcem ... na ta način bi se vam res iz srca rada zahvalila za vse čudovite komentarje in spodbude skozi celotno leto. Vse kar morate storiti je pustiti komentar pod tole objavo in biti spremljevalec bloga (drugi bodo iz žreba izkjučeni!). Srečneža bom izžrebala 7.1.2013, zato pohitite ;)


Well because you were so good this year, Santa also decided to leave you some creative goodies under my Christmas tree. This candy is for my followers only ... in this way I would really like to thank you all from the bottom of my heart for all the wonderful comments and encouragement that you left on my blog throughout the year. All you have to do is to leave a comment below this post and be of course a follower of my blog (no candy only blogs! ).
The winner will be announced on 7.1.2012 so hurry up :)





Pa še moje novoletno voščilo vsem:


My new year’s wish to you all:


ČUDEŽI OBSTAJAJO!
LE VERJETI JE TREBA VANJE.
NAJ BO NOVO LETO
POLNO ČUDEŽEV TUDI ZATE.

Srečno 2013!
 
MIRACLES HAPPEN.
YOU JUST HAVE TO BELIEVE IN THEM. 
I WISH YOU A LOT OF MIRACLES IN
YEAR 2013.
 
Mojca***

21 komentarjev:

helena pravi ...

Joj joj Mojca, kar takoj grem v vrsto za tale čudoviti bonbonček. Veliko čudežev v letu 2013 naj spremlja tudi tebe.

Keti's Projects pravi ...

Hvala za lepo voščilo in priložnost za sodelovanje v žrebanju za bonbonček, ki zgleda čudovito.

Tudi jaz želum tebi in tvojim najboližji vse dobro v letu 2013, naj vas obdari s sreči in veseljem. Naj ustvarjalnega navdiha ne zmanjka niti v novem letu.

Pozdravček, Keti

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Mojca,
hvala za vse tvoje objave v tem letu-velikokrat si mi bila v navdih
hvala za vse tvoje komentarje na mojem blogu
hvala za možnost prejeti tako sladek ustvarjalni bonbonček
naj ti leto, ki je pred nami prinese eno super službo in vse kar pozitivnega, lepega sodi zraven-le najboljše
Srečno
Tamara in še enkrat hvala za vse

Sue pravi ...

This is really lovely candy Mojca. Thank you for the chance to win, how generous of you.
I wish you all the best and every happiness in 2013
Hugs Sue

leycika pravi ...

Pozdravljena. To pa je res lep bonbonček :) V novem letu ti želim vse dobro in še mnogo več.
Lp Lea

Danii pravi ...

To je pa res fajni bombonček tak, da se kar postavim v vrsto zanj :-)

Tudi tebi vse dobro v letu 2013.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Tudi jaz se ti želim zahvaliti za vse tvoje prečudovite izdelke, ki jih deliš z nami, vsemi tvojimi lepimi željami vsakič in vedno znova in znova. Vesela sem in hvaležna tudi za vse tvoje komentarje, ki jih puščaš na mojem blogu.
ponižno priznam, da včasih pogledam samo slikce, ke rza branje mi že zmanjkuje časa.
Želim ti vse in samo dobro. Naj bo 2013 tvoje leto.
Vse dobro ♥
ps. bonbončku se pa zelo težko uprem ;)

Metuljčica pravi ...

Evo, se že postavim v vrsto za tale čudovit bonbonček. Vedno se razveselim tvoje objave. Vse lepo tudi tebi v letu ki prihaja.

Karmen pravi ...

Mojca v novem letu ti želim vse dobro!
Uživaj

Andreja pravi ...

Tudi tebi želim vse dobro v letu 2013: zdravje, veselje, srečo, veliko ustvarjanja ... :-))
Bodi lepo na prvi dan novega leta!

NaDy pravi ...

Tzdi jas ti želim vse lepo v letu2013.Hvala za vse komentarje ki jih puščaš na mojem blogu.Krasen bonbonček,

cebelica pravi ...

Naj bo tudi tvoje leto polno čudežev. Želim ti veliko sreče, zdravja, ljubezni in uspehov. Še posebej pa ti želim morje tistih drobnih trenutkov, ki te tudi v najbolj črnih trenutkih spravijo v dobro voljo. :)

Srečno 2013!

Lava pravi ...

Tudi tebi v novem letu želim veliko čudežev :)

Vladuška pravi ...

Čudeži res obstajajo in hvala za to lepo voščilo. Naj se jih tudi tebi uresniči čim več in naj bo 2013 zate nepozabno in polno krasnih ustvarjalnih idej.

Mateja M pravi ...

Upamo na čudeže in jih delimo naokoli :) Hvala za bonbonček oz. priložnost, da ga dobim ;)

Nella pravi ...

Tudi tebi srečno, zdravo, nasmejano, kreativno in čudežno 2013!

JennyH pravi ...

Thank you for your lovely comment on my blog. I am now a follower of your beautiful work.
Thanks for the chance to win this candy : )

Janja pravi ...

Hvala za lepo voščilo. Tudi jaz ti želim nadvse uspešno, zdravo in mirno leto 2013.
Bonbonček je zelo mamljiv :). Lp

Tina Makuc pravi ...

Joj kako krasen bonbonček Mojca!!! Hvala, ker nam daješ priložnost, da zmagamo te krasne pripomočke!
V novem letu pa ti želim čim več ustvarjalnih trenutkov!!!
LP, Tina

Tina Makuc pravi ...

Skoraj bi pozabila..
Tudi jaz imam spet krasen bonbonček na svojem blogu..
http://tinchyustvarja.blogspot.com

mateJA pravi ...

Tudi jaz želim vse lepo in ustvarjalno v letu 2013.