ponedeljek, 19. november 2012

Lili's Little Fairies Challenge "Food Glorious Food"

Izziv na blogu  Lili's Little Fairies je "Hrana". Že pred časom sem na blogu LOTV dobila bombonček v obliki vavčarja (hvala punce!) in ga izkoristila za naku tele luštne štampiljke, ki se imenuje Rosie with cake. Kaj ni prikupna? No, tokrat sem se pri barvanju držala kar Bic in Copic markerjev ;) in uporabila veliko Glossy Accents na veliki torti. Tako lahko dobimo občutek, da bo nadev ravnokar zlezel iz torte :)

The challenge over theLili's Little Fairies Challenge is "Food Glorious Food". I won a voucher over the LOTV blog (thanks guys!) some time ago and bought myself this cute little stamp called Rosie with cake. Isn't she gorgeous? Well this time I stick to the Bic & Copic markers ;) and used lots of Glossy Accents on the cake. It just looks like the filling will drop down any minute, don't you think :)







Hvala za današnji obisk in upam, da boste preživeli lep večer. Jaz se odpravljam na košarkaško tekmo z bratom in mojo boljšo polovico. Upam, da bo zabavno. 

Thank you for looking today and hope you'll have a great evening. I am going to see a basketball match today with my brother and my better half :))) I hope it'll be fun. 

Mojca*** 





Odtis: LOTV Rosie with cake
Markerji: Bic markerji in Copic markerji
Paperji: Basic Gray Indie Bloom in Motivkarton Nature
Šablone: Spellbinders Nestabilities Circle


Stamps: LOTV Rosie with cake
Markers: Bic in Copic markers
Papers: Basic Gray Indie Bloom in Motivkarton Nature
Dies: Spellbinders Nestabilities
Accessories: Rayher pearlsRayher circle pearls, Glossy Accents



16 komentarjev:

Caroline pravi ...

This is gorgeous Mojca the image is adorable and is coloured so beautifully. Love the layout and the colours are fabulous. Caroline xxx

Doreen pravi ...

This is just gorgeous...love the image.xxx

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Ma super je, sploh barve so tako tople in tortin nadev za obliznit prste.
Lp Tamara

Annette pravi ...

Love your card Mojca. And you can never have too much Glossy Accents.
Annette
xx

Sue pravi ...

This is so beautiful Mojca. I love that sweet girl with her tasty looking cake. Your colouring is fabulous and I love those papers.

Sue

Danii pravi ...

O, kaka cortika :-)

Renata pravi ...

Zelo lepa.

Nella pravi ...

Lepotička :)

Andreja pravi ...

iii kako je carska in barve, ki si jih izbrala so čudovite!
Ja ja, tale motiv je čudovit in sama ga zelo rada uporabljam :-))

Vladuška pravi ...

S fanti na tekmi je vedno zabavno :))) Kakšne lepe, tople barve si tokrat izbrala, čisto po mojem okusu. In tako se mi dopade, da si svečko pustila izven kroga. Zelo lepa je.

Janja pravi ...

Kar žari vse na njej. Zelo je luštna in tortni nadev ... njami. Lp

Teresa pravi ...

Fabulous card Mojca, these LOTVs are beautiful and you make great cards with them.
Teresa xx

Squirrel x pravi ...

Ooh yummy cake! Love how you have coloured this one, the jam really does look like it is about to drip. Thanks for playing at LLF this week. Hugs Sxx

Annette pravi ...

Well done on your win at Lili's Little Fairies honey. It was well deserved.
xx

Edel pravi ...

Beautiful card, dear! :) Really love colors!

*Urška* pravi ...

Zelo,zelo lepa.....prekrasna:))