sreda, 11. april 2012

Črno-rdeče ... rdeče-črno

Na craftalnici je tokratni izziv črno-rdeča kombinacija, ki je meni mimogrede najljubša kombinacija, sploh pri izbiri oblačil in pa seveda ustvarjanju. Ker imam tole štampiljko (My paper World Grass and Embellisments) že kar nekaj časa doma, ampak je še nikoli nisem uporabila, sem se odločila, da bo za tokratni izziv kar prava. Okrasila sem jo s perlicami, ki so narejene s pomočjo Parlen Makerja pastelno bele barve. Še dodatek pentljice in ....





14 komentarjev:

Renata pravi ...

Zelo lepa! Lepe perlice si naredila, meni ne uspejo, moje so špičaste.

Klara pravi ...

Preprosta in krasna...

Doreen pravi ...

This is gorgeous Mojca,fabulous Image,colours and design.xxx

Vicky pravi ...

So gorgeous Mojca...and love the colours too :o)

big hugs Vicky xx

Goga pravi ...

Zelo lepa je, krasno si uporabila štampiljke in veseli me,da za Craft-alnico premierno :)).

Lp; Lili

Janja pravi ...

Fino, ker nisi preveč komplicirala. Zelo je lepa. Lp

Andreja pravi ...

Super izgleda, preprosta a zelo bogata :-))

Marina pravi ...

mmmm zelo všečna=)taka enostavna in preprosta... lep dan ti želim...pappa

Mojca pravi ...

Ta Perlen Maker je kr triki zadeva ja, moraš lih prov stran držat od papirja, da se lepo naredi bunkica. Ampak z vajo se da napredovat ;) LP

Beate pravi ...

Gorgeous card, Mojca.

Vladuška pravi ...

Lepa, elegantna.

Liza pravi ...

A beautiful card, I love the striking colour combination.

Liza x

petra pravi ...

lepa in tako preprosta;)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

luuuuuštna. za moj okus ravno prav rdeča ;)