petek, 10. februar 2012

Ježkaste sladoledne lučke :)

Tako imenovana Popsicle Card me je tako očarala, da sem jo hitela ustvarjati še sama. Všeč mi je predvsem zato, ker je drugačna od običajnih voščilnic in zelo enostavna za izdelavo.


7 komentarjev:

Sonja pravi ...

Oh, ko vidim tele lučke bi pa kar takoj zgodnje poletje, sladoled na palčki in predvsem sonček z normalnimi temperaturami. Dovolj imam mraza :)
Luštne čestitke si naredila.

Vladuška pravi ...

Te lučke so res tako lušne in simpatične. In tudi škatla je lepa.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

mmm,tudi meni se je ob pogledu na te lučke zluštalo po poletju. kar ugriznila bi v kakšno od njih ;)kaj so palčke lesene ali iz papirja ? všeč mi je napis na njih,zato sprašujem,ker bi me potem zanimalo, kako ti je, v primeru,da so palčke lesene, uspelo tako lepo in enakomerno napisat voščilo?

Mojca pravi ...

Palče so lesenje ja. Napis sem pa enostavno spritala na papir in lepo izrezala s škarjami ter ga prilepila na palčno. Najenostavnejše je vedno najboljše ;) Še lepše pride pa če maš kako štampliko seveda, ampak jaz je na žalost nimam in se se takole znašla. LP

NaDy pravi ...

Lučke so zelo lepe in hvala za link z navodili

Janja pravi ...

So tudi tebe premamile :). Zelo so luštne. Lp

Villeneuve pravi ...

super čestitke...