sreda, 22. marec 2017

Spring card

After a really long time I have some time to make a post on my blog again ... had some ups and downs ... but really hope to get this blog started again ... I'm more active on my FB page as you know and for those how don't know and want to fallow me more regularly...I hope you are all well and really hope to visit your blogs more often ;)

And here is a card I made recently for a customer, it's for her friends 50th birthday with her name on it. And it just screams spring, don't you think? 

BIG BIG HUGS!

*Mojca*  





11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita, cvetlična
in lepih barv :)
lp Tamara

Valentina B pravi ...

Lepo pozdravljena, Mojca.
Vesela sem, da te lahko spet berem. Sem že kar pogrešala tvoje objave. Držim pesti, da bo čas naklonjen in te lahko spet kmalu berem. Voščilnica res kliče spet pomlad med nas in krasno si obeležila 50 let pomladi. :)

Sarah pravi ...

Wonderful to see you Mojca . This is a super card, definitely spring and no mistake. Hope the ups and downs are few and far between xx

Helena pravi ...

Ooo, super, ker si se vrnila na blog.
Krasna voščilnica, v nežnih barvah in lepo sestavljena.

Vladuška pravi ...

Me veseli, da si se nam javila na blogu po dolgem času in lepa je tale rožičasta voščilnica.

Janja pravi ...

O Mojca, me veseli, da si ponovno z nami tudi na blogu.
Krasno voščilnico si ustvarila. Lp

Zvonka pravi ...

Pogrešala sem tvoje objave na blogu in tvoje krasne voščilnice. Tudi ta pomladna je ena lepotička.

oldpunca pravi ...

Vesela sem, da si spetz na blogu. tvoje čudovite izdelke sem že pošteno pogrešala. :-) Hvala za cvetočo lepotičko. Fantastična je!

vilinke pravi ...

Zelo lepa in vesela voščilnica,ki ti takoj privabi dobro voljo.
LP Vilinke

Hali pravi ...

Krasna je...

Annette pravi ...

Gorgeous springtime card and good to see you here. Hope you're ok hun. xx