četrtek, 1. januar 2015

As You Like It Challenge Favourite Card Shape or Fold

Dobrodošle tudi na prvem izzivu v novem letu na As You Like It Challenge in glasi se najljubša oblika/pregib in zakaj. Jaz obožujem easel voščilnice, sploh takšne s trikotnim pregibom, zdijo se mi tako zelo posebne in enkratne.

And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called Favourite Card Shape or Fold and why. I just love easel cards especially this kind of folded one. They are so unique and special.
 




Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
*Mojca*

15 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Gorgeous card design Wishing you a Happy and Healthy New Year Ginny x

Annette pravi ...

I don't tend to do easel folds but they look fabulous when the effort is made. Lovely image too honey.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Danes nas pa razvajaš s svojimi prekrasnimi kreacijami. :-) Čudovita oblika voščilnica. Ob kombinaciji papirčkov in čudovito pobarvanem motivu pa lahko samo vzdihujem. :-))

Danica pravi ...

Super oblika voščilnice in krasen motiv. Zelo všeč mi je nebo, ki si ga naredila.
Lp Danica

Andreja pravi ...

Čudovita je in všeč mi je ta "postrani easel" stil voščilnice :-))

Tanja E. pravi ...

Super postavitev, stil in motiv, res krasna voščilnica, tudi meni so zelo všeč oblački.
Vse, vse dobro tudi tebi in tvojim najdražjim v novem letu ter hvala za vse komentarje, ki jih pustiš pri meni, vedno sem jih zelo vesela, LP:)

Zvonka pravi ...

Tudi ta je krasna, ta trikotni easel sem večkrat občudovala pri tebi, sama se ga še nisem lotila.

NinaS pravi ...

Krasno pobarvano in narejeno ozadje - nebo. Super postavitev, postrani.

Nella pravi ...

Krasna voščilnica, tudi meni so easel variante pri srcu, ker res delujejo 'posebno'. Pohvalim tudi tisto iz prejšnje objave, ki mi deluje tako prijetno poletno :) in ti hkrati zaželim vse naj in kreativno 2015!

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
what a very super card.
A lovely image so wonderfully coloured and your design is ace.
Lots of crafty love. Jenny L.

Pop's Cards pravi ...

Good morning sweetie, this is simply stunning, I love the colours too, hugs Pops x

Tamara pravi ...

Čudovita!
Oblaki so svetovni.
Lp, t.

Vladuška pravi ...

Krasni sta zadnji dve voscilnici, ki si ju naredila. Tudi tebi zelim vse dobro in ustvarjalno leto 2015.

Hiška iz papirja pravi ...

Vau, oblake si najbrž sama naredila, noro dobri so! Pa spet ena luškana pupika :)

moi pravi ...

Ta pregib je res nekaj posebnega in nastala je zelo lušna čestitka.