četrtek, 1. januar 2015

ABC Challenge A is for Anything Goes

Leto je naokoli in že je čas za  nov izzi ABC. Tema se glasi A is for Anything Goes (karkoli). Ne bo pretežko za začetek, kajne? Uporabila sem prikupno deklico I Love My Puppy in jo odela v vijola barve.
 
So it's New Year and a new challenge at  ABC Challenge. And our theme is called A is for Anything Goes. It won't be to difficult, won't it? I chose a cute little girl called I Love My Puppy isn't she cute? 
I thought that violet it's the right colour for her. 



Sponsor: All Dressed Up 
 


Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!

 

14 komentarjev:

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, such a sweet image coloured so beautifully. I love the papers and fabulous layout too.
Wishing you a Happy and Healthy New Year.
hugs Sue xx

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, Happy New Year to you, a stunning choice of colour (my favourite) love the whole card design. hugs Shirleyxxxxx

Ne-Ja pravi ...

Vse najlepše v 2015! Violčastavoščilnica pa je fantastična :)

Annette pravi ...

She's lovely Mojca, and that beautiful plum ribbon is stunning.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

O, kako krasna pupika! :-) Spet si tako lepo kombinirala papirčke, da je veselje pogledati.

AndreaNorris pravi ...

Gorgeous card Majca, she looks so different in purples - Andrea x

Andreja pravi ...

Čudovita je in krasne barve si izbrala :-)) Lepo si jo sestavila!

Zvonka pravi ...

Ooo kako je lepa, polna energije in lepih barv.

NinaS pravi ...

Čudovite barve.
Vse najlepše v letu 2015 in veliko kreativnih trenutkov.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Mojca, srečno ustvarjalno in zdravo leto ti želim, pa dobro luč :) Ta vijoličasta voščilnica je zeloo lepa! Barve so super, pikice zakon, pupa pa je pobarvana hudo dobro. Le kako vam to uspeva!

Tamara pravi ...

Super je. Deklica je res prikupna in vijolična barva ji pristaja.
Lp, t.

Hiška iz papirja pravi ...

Joj kako krasna deklica - všeč zelo! :) Mojca, hvala ti za tvoje komentarje in lepe želje, želim ti veliko veselja v 2015 in naj se še naprej krešejo ustvarjalne iskrice! Maja

SaraS pravi ...

O, kako luštna punčka. Jih ne poznam, ampak so mi takoj segle v srce. Mogoče ravno zato, ker si jo tako lepo uporabila na svoji voščilnici. Všeč mi je zelo.

Nikki pravi ...

Gorgeous Mojca! Love the layout, the gorgeous colours and of course the beautiful image.

Nikki