ponedeljek, 9. april 2012

Metulji

Kljub mrzlemu vremenu v mojem kotičku nastajajo prav pomladanske voščilnice. Tokrat so na vrsti metuljčki in tule sta dva, ki romata k prijateljem v Ameriko. Malce sem sse zopet preizkusila v embosingu (pisava na prvem metulju), ampak se mi zdi, da zgubim več živcem s temi prahci kot s čemerkoli drugim hehe. Uporabila sem tudi nekaj Pic tixx barve z bleščicami na drugem in na prvem pa malo stikelsov, da se metuljčka malce svetita.

Uživajte, kljub mrazu, v tem sončnem popoldnevu.








9 komentarjev:

Janja pravi ...

Lepi metulji so prileteli v tvoj kotiček :). Voščilnici sta krasni. Lp

Karmen pravi ...

Zelo lepe voščilnice si naredila!!!

Vicky pravi ...

They are both so pretty Mojca..and I love the colours too :o)

big hugs Vicky xx

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepi sta.obe!!
hja embossing prah pa vem kako zna živce grist ;)

Marina pravi ...

Lepi sta obedve... ja kar se pa embossinga tiče pa je šlo meni tudi na začetku zelo zelo na živce... ampak vaja dela mojstra... in sedaj mi je kar ljubo=)lep začetek tedna ti želim...pappa

Vladuška pravi ...

Mraz je izgovor, da kljub sončku lahko tičiš noter in ustvarjaš, bereš ali enostavno ne deleš nič :) Metulji tako neverjetno pašejo na čestitke, vedno jih naredijo lepe.

Doreen pravi ...

Wow two stunning cards Mojca,love them both.xxx

Nella pravi ...

Lepotički, obe :)

Beate pravi ...

Beautiful butterflies and cards! I love them both.
Hugs and smiles