torek, 3. april 2012

Cvetlični lonček

No pa sem pozabila, da je materinski dan že mimo in sedaj lahko objavim voščilnico, ki sem jo podarila za ta praznik svoji mami :) V notranjosti jo je čakala pesem Toneta Pavčka. Prilagam še link, če boste same želele izdelati kaj podobnega. LP



10 komentarjev:

Marina pravi ...

Ponavadi mi te voščilnice v lončkih ne sedejo ravno najbolj, ampak tebi je pa uspela super in sem čisto navdušena nad temi sončnicami, ki so ena izmed lepših rož=) Lepo se imej...pappa

Andreja pravi ...

Čudovita je in mama jo je bila sigurno zelo vesela!
Večno ji bo cvetela :-))

Kirena pravi ...

Prečudovita je.

Nella pravi ...

Wauuu! Res čudovita :)

Vladuška pravi ...

Lepo si pocrkljala mamo s tole voščilnico.

Klara pravi ...

Lepa kombinacija barv...zelo je lepa.

Karmen pravi ...

Res je, tele sončnice prav lepo izpadejo.

Janja pravi ...

Zelo lepa lončnica :). Lp

katarina pravi ...

Čudovite sončnice si ustvarila. Človek bi takšno lončnico kar hotel imeti:)

Teresa - My Crafty Heart pravi ...

Hi Mojca, What a gorgeous creation - I love how you have made those sunflowers and how they pop out of their pot! Very clever! Beautiful papers too, looks fab! Hugs, Teresa x