četrtek, 10. september 2015

As You Like It Challenge Favourite Die

Že je čas za nov izziv na blogu As You Like It Challenge in glasi "najljubša rezilna šablona" in ne pozabite nam povedati ZAKAJ? Bi rekla, da je ena izmed mojih najljubših vsekakor Spellbinders Scalloped Circle šablona, saj da voščilnici tisti krasen valovit izgled. Všeč mi je tudi efekt, ki ga dobimo, če jih položimo enega na drugega, tako kot sem to storila tudi jaz na moji voščilnici.

And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called "Favourite Die" and don't forget to tell us WHY? Well I think mine is Spellbinders Scalloped Circle. They give that cool wavy look and I just love the effect when you pile them up like I did on my card.





Sponsor:  Bunny Zoe

 

Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
 
 *Mojca*

15 komentarjev:

Sue pravi ...

I love this Mojca, such a fabulous image, gorgeous papers and stunning design.
hugs Sue xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Brillinat image and card Ginny x

Rainey's Craft Room pravi ...

A really cute card and fab image.
Lorraine

Sarah pravi ...

Great card Mojca, love that owl!! xx

Annette pravi ...

This is adorable and your colouring is perfect Mojca.

Helena pravi ...

Simpatična sovica, ki kaže na to, da bo upokojenec/ka še naprej nabiral modrost v knjigah. Všeč so mi sončne barve, ki jo fajn poživijo.

Elaine Stark pravi ...

A great little owl. Lovely colours and design. Elaine

Zw@@n pravi ...

Stunning card, Mojca. Great colours and your owl is very cute. Luv, Wilma

oldpunca pravi ...

Popolnoma razumem, zakaj ti je ta šablonica tako všeč. Krasen efekt si dosegla s polaganjem ene na drugo. Motiv je super simpatičen, barvna kombinacija pa je vrhunska. :-)

Zvonka pravi ...

Lepa voščilnica in postavitev mi je zelo všeč.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna
in s čudovito učenjaško sovo
lp Tamara

Brenda pravi ...

I agree, the scalloped circle is so very versatile! I love the what you have used it for double matting your image! Such a cute card! Hugs, Brenda

nnalorac pravi ...

Love your cute card, Mojca. The die sets off your so sweet Owl perfectly. Carol xx

Lori Turner pravi ...

What a super cute card, Mojca!!

Janja pravi ...

Nadvse lepo. Lp