sreda, 27. maj 2015

Poročna torta / Wedding cake

Ena poročna tortica, sicer je papirnata, ampak še vedno zeloooo sladka navznoter ;)

I made a paper wedding cake and although it's made out of paper it's still very sweet form the inside ;)




Hvala za obisk in lepe komentarje!

Thank you for stopping by and for all the lovely comments. 
Hugs!

*MojcA*

20 komentarjev:

Valerija pravi ...

Tole pa res božansko zgleda. Kapo dol!

Helena pravi ...

Mmmmm, slastna notranjost in razkošna zunanjost.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Stunning design Ginny x

Sarah pravi ...

I LOVE your cakes Mojca and this one is gorgeous!! xx

Jasmina pravi ...

Izgleda nežno, elegantno, ljubko! Zagotovo jo bosta vesela bolj kot katere koli torte ;) Lp, Jasmina

Vladuška pravi ...

Prekrasno, tako lepo in romantično. In Vedno je vse pri tebi tako lepo dovršeno.

Hali pravi ...

Tvoj perfekcionizem me znova in znova navdušuje...prekrasno!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res je božansko lepa in zanimivo je to, da smo danes istih misli... ker smo objavile identično temo. A je tudi tebi padel cuker in si si zaželela nekaj sladkega???? čao

Adrijana Knez pravi ...

Mojca prelepo in zelo romantično tortico si "spekla" ;)
Pozdravček, Jana

oldpunca pravi ...

Ijoj, kako je lepa!In kako natančno izdelana! Vau! Ostajam z odprtimi usti... :-))

Martina pravi ...

Prave ne volim jesti ionako, ali od ove bih uzela komad sigurno.Savrsena je.
Lp, martina

Janja pravi ...

Zelo lepo si jo okrasila. Lp

Metuljčica pravi ...

Čudovita tortica, tudi sama sem v izdelavi ene. Všeč mi je tvoja okrasitev.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ohhh, sploh se ne bi rada ponavljala ampak, Mojca, kako ti znaš lepe stvari izdelat! Najlepša tortica. Kako ti to uspe, tako lepe barve, kobinacije in natančnost. Mojstrica.

Annette pravi ...

Beautiful, I love the pearls.

Tina Z. pravi ...

naravnost popolna!

Andreja pravi ...

Torta kot bi bila prava!
Super lepo si jo izdelala in okrasila :-))

Ne-Ja pravi ...

Od daleč sploh ni videti da je torta dekoracija. Božansko izgleda in zagotovo so bili tako svatje kot tudi mladoporočenca zadovoljni :)

Susanne Halseth pravi ...

How cute the cake is :)
I have added me as a follower of your blog.
You are welcome to look at what I scrap also if you want :)

Hugs Susanne
susannehalseth.blogspot.no

Zvonka pravi ...

Vauuuuuuu perfektna je, tako nežna in ljubka.