ponedeljek, 11. maj 2015

Otroški bodiji s štimfki v roza barvi / Baby bodys with socks in pink

Nisem se mogla upreti, morala sem jih narediti še v roza barvi ;) poleg tega pa so me opozorili, da so prejšnji bolj za fantke in da si punčke tudi zaslužijo svoje, seveda v roza barvi ;)

Well I just had to do them in pink as well, they are so fun to make ;) And some say that previous ones are for boys and that little girls deserve them as well, of course in pink ;)




Hvala za obsik in lepe komentarje, vedno sem jih zelo vesela.

Thank you for stopping by and for all the lovely comment that always make my day.
Hugs! 

*Mojca*

15 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

They are wonderful Ginny x

Mojca BOŽIČ pravi ...

Ta kompletek je tako cart, da bi bil lep tudi v krvav zeleni barvi. čao

Sarah pravi ...

These are brilliant Mojca!! xx

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
oh these are so gorgeous.
They do look fab in pink.
I love your super little owl in the center.
Wonderful creating as usual.
Lots of crafty love. Jenny L.

Zvonka pravi ...

Tudi v roza sta nadvse simpatična kompletka. Lp

Renata pravi ...

Krasna kompletka.

oldpunca pravi ...

O, kako so cart! Tile bodiji z nogavičkami so res super ideja za majhno pozornost ob rojstvu. Všeč so mi 100 na uro. Sovoca pa je zakon. :-))

Vladuška pravi ...

Tudi v punčkasti izvedbi je krasno.

Maja pravi ...

Super ideja za darilo.

Janja pravi ...

Tudi v roza barvi so nadvse lepi. Lp

Helena pravi ...

Simpatično in res super darilo.

Larisa Milojčić pravi ...

Meni so tile tvoji bodiji zelo, zelo všeč, teke domiselnosti pa še ne ;-))
Lp, Larisa

Irish Cherokee pravi ...

Sweet and well done. Love them Mojca. Excellent work.

Hugs and Blessings
Jim

Ne-Ja pravi ...

Svetovan ideja s kombinacijo papirja in nogavičk :).

Annette pravi ...

Love these, it's a fabulous idea.
Hugs
Annette
xx