ponedeljek, 11. maj 2015

Otroški bodiji s štimfki v roza barvi / Baby bodys with socks in pink

Nisem se mogla upreti, morala sem jih narediti še v roza barvi ;) poleg tega pa so me opozorili, da so prejšnji bolj za fantke in da si punčke tudi zaslužijo svoje, seveda v roza barvi ;)

Well I just had to do them in pink as well, they are so fun to make ;) And some say that previous ones are for boys and that little girls deserve them as well, of course in pink ;)




Hvala za obsik in lepe komentarje, vedno sem jih zelo vesela.

Thank you for stopping by and for all the lovely comment that always make my day.
Hugs! 

*Mojca*

15 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

They are wonderful Ginny x

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ta kompletek je tako cart, da bi bil lep tudi v krvav zeleni barvi. čao

Sarah pravi ...

These are brilliant Mojca!! xx

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
oh these are so gorgeous.
They do look fab in pink.
I love your super little owl in the center.
Wonderful creating as usual.
Lots of crafty love. Jenny L.

Zvonka pravi ...

Tudi v roza sta nadvse simpatična kompletka. Lp

Renata pravi ...

Krasna kompletka.

oldpunca pravi ...

O, kako so cart! Tile bodiji z nogavičkami so res super ideja za majhno pozornost ob rojstvu. Všeč so mi 100 na uro. Sovoca pa je zakon. :-))

Vladuška pravi ...

Tudi v punčkasti izvedbi je krasno.

Maja pravi ...

Super ideja za darilo.

Janja pravi ...

Tudi v roza barvi so nadvse lepi. Lp

Helena pravi ...

Simpatično in res super darilo.

Unknown pravi ...

Meni so tile tvoji bodiji zelo, zelo všeč, teke domiselnosti pa še ne ;-))
Lp, Larisa

Irish Cherokee pravi ...

Sweet and well done. Love them Mojca. Excellent work.

Hugs and Blessings
Jim

Ne-Ja pravi ...

Svetovan ideja s kombinacijo papirja in nogavičk :).

Annette pravi ...

Love these, it's a fabulous idea.
Hugs
Annette
xx