ponedeljek, 2. marec 2015

Torta z orhidejamii / orchid cake

Tale torta pa je nastala po naročilu za praznovanje 40-tega rojstnega dneva, za osebo ki božuje orhideje. Vsaka orhideja je ročno sestavljena in pobarvana z distress inki. Kar precej dela, kajne ;) jaz sem uživala! Zraven pa je seveda še ujemajoča se voščilnica.

Hi guys! I made another cake for 40th birthday and for someone who really loves orchids. And of course there's a matching card. All the orchid flowers are handmade and painted with distress inks. Hard work, isn't it, but I've really enjoyed it!






Prijavljam jo na naslednje izzive / I'm entering it in to following challenges:
CRAFTalnica - ročno izdelan cvet
The Ribbon Girl - add flowers
Card Mania - spring
Creative Fingers Challenge - anything  goes
Crafty Catz - use your dies/punches
Inky Chicks - flowers
Marianne's Design Divas - pearls or ribbon (I used ribbon on my cake)
Stam and create - is it spring yet

 Hvala za današnji obisk in prelepe komentarje, ki jih vedno rada preberem.

Thank you for stopping at my blog today and for all the lovely comments that I enjoy reading.
Hugs!

*Mojca*



26 komentarjev:

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Wonderful gift and card Ginny x

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
what a superb creation.
My you have worked very hard on this.
A truly stunning and very beautiful lot of work involved in this.
Your hand made Magnolias are wonderful.
Lots of crafty love. Jenny L.

Anonimni pravi ...

Uau, čudovita tortica, dodelana v zadnjo podrobnost in tudi voščilnica je prekrasna!

Kefa pravi ...

noro dobra tortica :) tako si lahko privoščiva, a ne ? :)

Maja pravi ...

Čudovite magnolije!

NinaS pravi ...

V nulo dodelana tortica.

Sue pravi ...

WOW! These are truly stunning Mojca. Your design is outstanding, I love the flowers and gorgeous colours. Definitely worth all your hard work!
hugs Sue xx

mihaela pravi ...

Vau, kako lepa torta in čudovita čestitka!! Vidim, da vas je kar nekaj s tole lepo novo (no, zame je nova, nisem pa ravno zelo na tekočem z novostmi :) šablono.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Mmmmmm kako lepa tortica...čista milina. Vse v stilu, barva, rožica....čudovita je. čao

Sarah pravi ...

What an exquisite set Mojca, a true labour of love xx

oldpunca pravi ...

Ti si uživala ob izdelavi, jaz pa ob gledanju in občudovanju tvojega prekrasnega izdelka. :-) Pravzaprav obeh. Tortica je čudovita, voščilnica pa jo lepo dopolni. Navdušen sem 100 na uro. :-))

Janja pravi ...

Čudovito. Lp

Annette pravi ...

Oh my word, these are amazing. They look great all together. And the matching card is perfect.
Love it.

moi pravi ...

Ujej, to pa je bilo dela, samo se je splačalo. Pogled na torto in čestitko je prečudovit.

Danica pravi ...

Oboje je čudovito.
Lp Danica

Helena pravi ...

Papirnata peka ti gre odlično od rok! Čudovita torta in voščilnica. Vse v stilu.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lepe barve, krasne rožce, komplet da dol padeš!Čudovit! Mojca, s čim si pa te bleščeče črtice v orhidejah narisala? tako lepo je.

helena pravi ...

Noro lepo, oboje! Posebej voščilnica mi jemlje dih; tako čista, elegantna, vsega je ravno prav, postavitev enkratna, barve tudi - res je fantastična.

Ne-Ja pravi ...

Mojca, tole pa je bilo enega dela, vendar je izdelek fenomenalen, tkao da se je splačalo. Všeč mi je kako si darilo dopolnila z ujemajočo se voščilnico - popolna zmaga :)!

Metuljčica pravi ...

Resnično si bila pridna. Trud je vsekakor poplačan, saj je tortica čudovita, orhideje pa tudi. Izrez sem občudovala že pri sestrični in Andreji, si ga moram sposoditi. Tvoja voščilnica me je seveda čisto prevzela.

Zvonka pravi ...

Prečudovita torta, res in seveda tudi voščilnica. Dodelano v nulo.

Kim pravi ...

Gorgeous creation. Thanks for joining us at CraftyCatz.
Kim (CraftyCatz DT) x

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita tortica
in krasna voščilnica
lp Tamara

Andreja pravi ...

Mojca, zelo lepo si se potrudila in naredila čudovito sladko torto :-)) Tudi voščilnica pa prelepa! Krasno si senčila orhideje. Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

MA-MI pravi ...

Kako lepe orhideje. Te "dietne" torte so mi zelo všeč. In tvoja je zares natančno narejena.
Lp, Maja

zetkaArt pravi ...

Amazing card! Thank you for joining with Card Mania - zetkaArt DT :)