nedelja, 1. februar 2015

Kuvertice / envelopes

Toliko, da vam pokažem kuvertice, ki jih je prejela nagrajenka FB nagradne igre :) Z nimi je bila zelo zadovoljna, kaj pa pravite ve?

Just to show you the envelopes which I gave away at my FB give away. She was very satisfied, what do you think?


Hvala za obisk!

Thank you for the visit!

*Mojca*

16 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Le kdo ne bi bil zadovoljen s tako čudovitimi, ročno izdelanimi, kuverticami?! :-))) Srečnica....

Sarah pravi ...

I always love these when you make them Mojca and these are such pretty colours. Liking the new profile photo too!! xx

Andreja pravi ...

Ja, res so čudovite in predvsem zelooo uporabne :-))

Sue pravi ...

These are gorgeous Mojca, such pretty designs and I love the pastel colours.
hugs Sue xx

Danica pravi ...

Jaz bi bila tudi :) Prečudovite so!
Lp Danica

Zw@@n pravi ...

Gorgeous envelopes, Mojca. Pretty colours and bows. Luv, Wilma

moi pravi ...

Krasne so!

Metuljčica pravi ...

Čudovite so.

Vladuška pravi ...

Nežne, lepe in prisrčno pikaste.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasen papir
lepa misel
prekrasni končni izdelki
lp Tamara

Hali pravi ...

Prekrasne, nežne, z lepimi mislimi...

Annette pravi ...

They're lovely. I love the cute little bows.
Hugs
Annette
xx

Zvonka pravi ...

Noro lepe so in prav zavidam srečnici.

Janja pravi ...

Čudovite so ♥. Lp

Pop's Cards pravi ...

These are simply stunning sweetie hugs Pops x

*Urška* pravi ...

Takšnih kuvertic bi se tudi sama prav gotovo zelo,zelooo razveselila.
LP,Urška