četrtek, 15. januar 2015

ABC Challenge B is for Buttons & Bows

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi B is for Buttons & Bows (na svojem izdelku morate uporabiti oboje!).  Izbrala sem simpatičnega medvedka in mu dodala veliko pentljo z gumbom. Upam, da vam je všeč.
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called B is for Buttons & Bows (must use both on your creation). I chose a cute little football bear and added a gorgeous big bow and a button. Hope you like it.
 



Sponsor: Pink Gem Designs
 

Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!


*Mojca*
 

16 komentarjev:

Sarah pravi ...

What a sweet little guy Mojca, beautifully coloured too xx

Helena pravi ...

Krasna in simpatična je. Všeč mi je barvna kombinacija. Rdeč gumbek pa je mala popestritev.

moi pravi ...

Kako prikupen medved in lepo izbrane barve.

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous card and image Ginny x

Sue pravi ...

This is gorgeous Mojca, I love the image and beautiful detailing.
hugs Sue xx

NinaS pravi ...

Zelo luštno in lepo.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, what a brilliant card I love your colouring and the bow really finishes of a stunning card. hugs Shirleyxxxx

Janja pravi ...

Ne samo voščilnice tudi fotografije imaš vedno odlične. Res lepo. Lp

Vladuška pravi ...

Pri tebi je vedno tako lepo in skladno.

Annette pravi ...

Lovely card, I'm so bad at male themes! Love it.
Hugs
Annette
xx

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo všeč! Barve so kul, pobarvano je lepo, harmonično v celoti.

oldpunca pravi ...

O, kakšna lepotička! :-) Očarala si me tako z barvno kombinacijo, kot postavitvijo in prelepo pobarvanim medvedkom.

Nikki pravi ...

What a cute, cute card you have created Mojca! Gorgeous image which you have coloured beautifully. Great card layout.

Nikki

Andreja pravi ...

ooo kako simpatičen medo :-))
Lepo si sestavila voščilnico!

Ne-Ja pravi ...

čudovit medo :)

Adrijana Knez pravi ...

Mojca res si izbrala simpatičnega medvedka in barve si super skombinirala. Pentlja in gumbek pa sta najlepši par ;)))