četrtek, 18. december 2014

As You Like It Challenge Fave Xmas Image (& why)

Že je čas za novi izziv As You Like It Challenge in glasi se Najljubši božično-novoletni odtis in zakaj. Verjetno vam je že jasno, da je to vsekakor sova in tale je moja najljubša :) S tole sovico vsako leto izdelam kar nekaj novoletnih voščilnic, sploh zato, ker tako dobro zgleda na CAS voščilnicah.
And it's time for another As You Like It Challenge. The theme is called  Fave Xmas Image (& why).
My most favourite Christmas stamps are owls and this one is really one of the best ones. I make this kind of cars every year, so quick to colour and what a great effect on CAS cards!
Our sponsor is:
 
Upam, da se nam pridružite na izivu As You Like It Challenge. In seveda pokukajte na blog in si oglejte tudi ostale izdelke designer tima.

I hope you'll join us at As You Like It Challenge and do give some credit to our designer team by checking out their lovely projects. 
Hugs!
*Mojca*

11 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Mojca, tale fantastično pobarvana sovica ne potrebuje nobenih dodatkov- je res samozadostna in na voščilnici izpade zeloo kraljevsko :)

Sue pravi ...

How gorgeous! Such a sweet image and wonderful colouring.
hugs Sue xx

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous card Ginny x

Sarah pravi ...

Love your CAS card Mojca, that is one cute owl!! Compliments of the Season to you and yours xx

Vladuška pravi ...

Zelo lušno in zalti napis doda vsemu skupaj eleganco.

oldpunca pravi ...

Tvoja sovica je prava faca. :-) Krasna voščilnica je nastala. Zelo so mi všeč barve in zlati napis. :-)

Anonimni pravi ...

haha Mega cute and fun! love it xx

Helena pravi ...

Mojca, sovica je simpatična. Verjetno malo zavija z očmi, ker še ni snega :)

Annette pravi ...

Lovely owl image and a fab simple layout. Looks great Mojca
Happy Christmas
Hugs
Annette
xx

Danica pravi ...

S to sovico zadeneš v polno...čudovita je.
Lp Danica

Adrijana Knez pravi ...

Mojca, res je zelo simpatična sovica in všeč mi je izbrana barva voščilnice. Zelo elegantno!