ponedeljek, 15. september 2014

ABC Challenge T is for Tic Tac Toe

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC. In tema tokratnega izziva se glasi T is for Tic Tac Toe (glej sliko spodaj).  Tale novoletni medvedek je digitalna štampiljka StampArt by Kathryne.
Izbrala pa sem si vrstico - trak, napis, perlice. 
Že čutite mraz, ki veje iz snežinkastih papirjev v ozadju?

It's time for another ABC Challenge. And our theme is called T is for Tic Tac Toe. This cute New Year's bear is a digi stamp from StampArt by Kathryne.
And I chose: ribbon, sentiment, pearls.
Can you already feel the cold coming from the backing papers :P

 Our sponsor are: 
Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!


*Mojca*

11 komentarjev:

Tamara pravi ...

Taka sladka je! ;)
lp, t.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita
pozdravček
Tamara

Helena pravi ...

Papir za ozadje je krasen in lepo dopolnjuje simpatičnega medvedka. Všeč so mi polperlice na spodnjem delu voščilnice.

Kirena pravi ...

Zelo lepa čestitka.

NinaS pravi ...

Simpatična čestitka.

Adrijana Knez pravi ...

Oooo kako je kjut medvedek - angelček. In super postavitev si izbrala, saj se vse zelo lepo dopolnjuje. Res je zelo lep papir v ozadju!
Lp, Jana

Annette pravi ...

He's such a cute bear, and I love the dies that you've used.
Hugs
Annette
xx

Sarah pravi ...

So adorable Mojca, love that darling bear...I feel a spend coming on!! xx

oldpunca pravi ...

Papir za ozadje mi je všeč. Medo pa je faca. :-) Super je pobarvan.

Nannieflash pravi ...

Gorgeous card Mojca, love how youve coloured the bear. hugs Shirleyxxxxx

Tamara pravi ...

Čudovita voščilnica!