sobota, 4. januar 2014

Tihožitje / Still Life

Pri Sari sem odkrila zelo zanimiv projekt, ki se imenuje 365 dni v fotografiji. Trudila se bom po vseh močeh in vsak dan objavila sliko, ki se bo navezovalna na besedo dnevnega izziva.

I found a really great challenge at Sara's blog called 365 days of photography and decided to participate. Every day we are presented with a word that is a motive for a picture. 


Četrti izziv je TIHOŽITJE.
The forth challenge is Still Life. 


Hvala, ker ste danes pokukali na moj blog in lepo se imejte!

Thank you for a visit and take care!

*Mojca*

15 komentarjev:

Helena pravi ...

Zelo zanimiv projekt in kapo dol, ker se ga boš lotila.
Prva fotografija mi je neznansko všeč.

melly pravi ...

to tihožitje me spominja na 5 minut jutranje tišine,čestitke za projkt

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

krasna fotka,
začetek dneva
dobra skodelica čaja ali kave
lep dan in lepo nadaljuj s projektom
lp Tamara

helena pravi ...

Bravo Mojca, čudovit začetek z jutranjo kavico, kot se za vsak začetek spodobi, mar ne?

Klara pravi ...

Z veseljem te bom s komentarji podpirala pri tvojem projektu. Prva fotka je zelo lepa v tej kontrastni kombinaciji. :))

Andreja pravi ...

Lepo fotografijo si naredila!!!
Tudi meni se fotka: http://vse-lepote-narave.blogspot.com/
:-))

Pop's Cards pravi ...

the ones I use are here

http://www.mftstamps.com/by-the-numbers-die-namics?filter_name=By%20the%20numbers

the actually do bigger ones too here

http://www.mftstamps.com/index.php?route=product/product&filter_name=By+the+numbers&product_id=2079

Hope that helps hugs Pops x

Renata pravi ...

Krasna slika, obred, s katerim se začne dan.

Keti's Projects pravi ...

Super projekt. Čudovita fotka. Jaz se že nekaj časa poskušam k čemu podobenmu zavezat ;-) morda bo priložnost, ko izberem in kupim nov fotoaparat :-)

Pozdravček, Keti

Teresa pravi ...

It's a great picture Mojca. xx

Annette pravi ...

Fab photo. Love how you've got the steam too.
Hugs
Annette
xx

oldpunca pravi ...

Čudovita fotka! Vse čestitke, ker si se lotila projekta. Se že veselim naslednjih fotk :-)

Danica pravi ...

Kapo dol za ta projekt. Že prva fotka mi je zelo všeč in komaj čakam naslenjo.
Hvala ti za komentar pod objavo "šparovček". Verjemi Mojca, da se to tudi meni kdaj zgodi, vendar sem se odločila, da se bom potrudila in upam, da mi bo uspelo.
Lp Danica

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Fotografije so me pritegnile in ko sem si ogledala voščilnice..vau..še ena umetnica z zelo pretanjenim občutkom za lepoto. Sledim tvojim fotografijam v projektu, z veseljem in zanimanjem.
Lp

Hiška iz papirja pravi ...

Mojca, mojstrica fotografije si, tale fotka je taka, da jo kar gledam. Super, da si se odločila za ta projekt, bom z veseljem spremljala.
Lp, Maja