sreda, 10. julij 2013

Vintage

Tokrat sem se odločila, da vam pokažem eno bolj vintage voščilnico. Papirčki od Marianne Design so mi tako zelo všeč in pa rožice seveda ne smejo manjlati.

I decided to show you one of my vintage cards. I just love the pretty Marianne design papers and of course I couldn't resist making some pretty flowers.




Prijavljam jo na izzive/ I am entering it in to following challenges:
Craftalnica - rojstni dan praznujem (Vse naj naj Marina in Mavelu!)
Make it Monday - anything goes

Upam, da preživljate lep dan in hvala za obisk.

Hope you are having a great day. Thank you for stopping by.
Hugs!

*Mojca*


23 komentarjev:

Sarah pravi ...

Hi Mojca, a beautiful card. I have that die and love it too! xx

MA-MI pravi ...

Uauu,krasna je!

Sue pravi ...

Such a gorgeous card Mojca, I love the pretty image and beautiful soft colours.
hugs Sue xx

Annette pravi ...

Beautiful Mojca, and I love the dies. I have the leaf one and use it loads.
Hugs
Annette
xx

Klara pravi ...

Zelo elegantna. Všeč so mi barve in vintage stil. :)

nnalorac pravi ...

Gorgeous as so elegant Mojca. Love the image and soft colours. Carolxx

Nella pravi ...

Čudovita! Rožica pa super sestavljena :)

Simko pravi ...

Čudovita voščilnica, Mojca! Zelo mi je všeč tudi večja rožica.
Pozdravček,
Simona

oldpunca pravi ...

Zelo, zelo elegantna voščilnica. Všeč mi ta vintage stil in seveda rožice :-)

Unknown pravi ...

This is simply stunning! Thank you for joining us over at MIM. Hugs Kerry xx

Andreja pravi ...

Tudi meni so všeč njihovi papirji; res so čudoviti :-))
Zelo lepo vintage voščilnico si naredila :-))

Vladuška pravi ...

Cudovita je. Tako lepo si motiv ujela v okvir in krasno dopolnila z rozami. Zelo lepo in romanticno.

Helena pravi ...

Všeč mi je glavni motiv dame in barve, ki si jih uporabila. Zelo lepa vintage čestitka!

Doreen pravi ...

This is just so gorgeous,love the image.xxx

Danii pravi ...

Čudovito vintage čestitko si naredila :-)

helena pravi ...

Spet nekaj prekrasnega!

moyca pravi ...

Lepo in romantično vintage voščilnico si naredila:)

Heide pravi ...

Beautiful! Saw you on MIM.
Hugs, Heide

Unknown pravi ...

Jako mi se sviđa ova čestitka! Die cutovi podižu odabranu vintage sliku i ističu njene tonove! Prekrasno! :)

Janja pravi ...

Zelo elegantno in lepo.
Hvala, ker sodeluješ na 86. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je
lp Tamara

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

zelo lepa romantična vintage voščilnica

Trenutki kreativnosti pravi ...

Čudovita je!