ponedeljek, 15. april 2013

Tilda with umbrella

Pozdravljeni! Rada bi vam pokazala voščilnico z luštno Tildo z dežničkom, ki sem jo naredila včeraj. In tele luštne rožice so narejene z mojim novim luknjačem Martha Stewart.

Hi girls! I want to show you a cute Tilda with umbrella card that I made yesterday. And I love my new Martha Stewart punch with which I created this lovely flowers.






Prijavljam jo na izzve / I am entering it in to following challenges:
Midweek Magnolia – april showers
Simon Says – april showers/spring flowers
Sweet Stamping - pastels

Upam, da se imate fino in da ste uživali v prekrasnem sončku. Mene je 23 stopinj dodobra ogrelo in mislim, da si jih prav zaslužimo po vsej tisti sivini zadnji mesec, kaj mislite?

I hope you are well and are enjoying the sun (if you have it). It was lovely 23 degrees here today and I really think that we deserve it after that horrible grey weather period, don't you think?
Hugs!


*Mojca*

***************************************************************************

Image: Tilda with umbrella & Mavelu sentiment
Markers: Copic markers & colouring pencils
Paper: Eco Park Sweet Day
Dies: Spellbinders Nestabilities Wonky Rectangles,  Nellie's multifram's MFD 019
Punches: Martha Stewart 3 in 1 hydrangea
Accessories: Rayher pearls, peach ribbon

25 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita je,
jaz žal nimam nobene z dežničkom,
barve, ki si jih izbrala pa so res luštne
pozdravček Tamara

Doreen pravi ...

This is gorgeous,love the fab image and colours.xxx

Sue pravi ...

Gorgeous card Mojca. I love the image, beautiful sunny colours and pretty flowers.
Hugs Sue xx

Lin pravi ...

What a sweet card, Mojca! Your pretty ribbon is tied perfectly! Thanks so much for sharing your card with us at the Simon Says Stamp challenge this week!

Andreja pravi ...

Lepe, nežne barve si uporabila in jo zelo lepo skombinirala! Tilda je zelo fletna :-))
Glede službe nisem tako mislila, ampak vreme je res velikokrat "sfiženo" za vikend :-))
Sem zelo vesela in verjamem, da vam ni lahka, ko ni in ni službe na vidiku! Upam, da se kmalu kaj obrne :-))

Ustvarjalne sanje pravi ...

Zelo je lepa,krasne barve,super si jo sestavila,lp

Danica pravi ...

Čudovito večplastno voščilnico si naredila. Tilda z dežnikom pa je prav simpatična. In tople barve se res priležejo. Lp

Vladuška pravi ...

Res smo si ze zasluzili lepo vreme in tako fino je posedati zunaj in se greti na soncku. Tale tvoja Tilda je nadvse lusna in ocitno zelo uziva med lepimi novimi rozicami in si dela senco z sencnikom.

Pop's Cards pravi ...

Good Morning sweetie, this is just simply stunning, huggles Pops x x x

catherine pravi ...

This is beautiful and thanks for joining us this week over at Sweet Stampin challenge
x catherine

Simko pravi ...

ČUDOVITA voščilnica v oranžnih tonih! Tudi prejšnja voščilnica za deklico mi je zelo všeč... No, potem pa sem pogledala še malce za nazaj...in še...in še...in ugotovila, da sem zamudila že celo morje tvojih objav... Tako je, ko otroci zbolijo..., ampak tvoje ustvarjanje mi je res ZELO VŠEČ!
Pozdravček,
Simona

Renata pravi ...

Krasna je.

Metuljčica pravi ...

Kakšne pozitivne barve, čudovita voščilnica.

Berry pravi ...

I love the soft peach colours! Thanks for playing at Midweek magnolias hugs Rebekah xx

Janja pravi ...

Zelo je lepa in tako krasne barve si izbrala. Lp

Penni pravi ...

This is a lovely card. Great choice of Tilda and I love your layout.

Thanks for joining in with our challenge at Midweek Magnolias.

Hugs
Penni
X

Anonimni pravi ...

This is so pretty, beautifully coloured and created
Hugs Julie P

Natali pravi ...

Beautiful monochrome card with lovely layers.
Thank you for joining us at Sweet Stampin` “Pastels” Challenge and we hope to see you again soon.
Hugs
Natali

Urška pravi ...

Živjo!
Krasna voščilnica, tebi pa sporočam, da sem te nominirala za Liebster award. Poglej na moj blog.
http://urska-ustvarja.blogspot.com/
LP, Urška

Liza pravi ...

Lovely card Mojca, gorgeous soft colours.

Liza x

Wishcraft pravi ...

Such a sweet image and fab layout, gorgeous card! Thanks for joining in at Sweet Stampin' :o) Hugs, Lisa x

Patty Sue 2 pravi ...

Beautiful card! Love your blog!

cebelica pravi ...

Kakšna lepa čestitka! Jaz sem vsa nora na pikice, zlasti na embosirane. Super ozadje za Tildo. Pa super postavitev tudi. Všeč, všeč, všeč! :D

Tina pravi ...

Ful je lepa. Tale barva me vedno očara, pa zepo si sestavila vse plasti.

Teresa pravi ...

Beautiful card Mojca, love the layers and design.
Hugs Teresa xx