ponedeljek, 7. januar 2013

Candy winner


Pozdravljene! Torej napočil je čas, da izžrebam dobitnico mojega bombončka. Za žreb sem uporabila random.org (ena kandidatka je bila izločena, ker ni spremljevalka bloga!) .... in srečnica je ....


It's time for me to announce the winner of my candy ... I used random. org (one candidate was excluded, because she wasn't a follower of the blog!). ... so the lucky winner is .... 







Andreja čestitke! Prosim piši mi na naslov soulssanctuary85@gmail.com, da ti pošljem nagrado. Vsem se lepo zahvaljujem za sodelovanje in bodite pozorne, saj bo letos še kakšna priložnost.



Congratulations Andreja! Please send me an email with your address to soulssanctuary85@gmail.com so I can send you the goodies. And I would like to thank you all for participating and have your eyes peeled for next chance.




Mojca***


6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

čestitke Andreja, si ena velika srečnica :)))

Sue pravi ...

Congrats to the lucky winner!!

hugs Sue

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke Andreja in veliko lepega ustvarjanja z bonbončkom!
Lep pozdravček tudi tebi Mojca
Tamara

Andreja pravi ...

ooo Mojca hvala ti :-))
Ja, Vladka vem in imam kar malce slabo vest, ker se me kar dobro držijo! Se pa tolažim s tem, da tudi jaz delim večkrat. Tako pač je :-))

Keti's Projects pravi ...

Čestitkeee.

Lp, Keti

Janja pravi ...

Čestitam.