sreda, 10. oktober 2012

Pink Tilda

Zadnje čase sem kar bolj tiho. Odkar sem diplomirala se mi zdi, da sploh nimam več časa za ustvarjanje, si lahko mislite :) No, če sem čisto odkrita sploh ne vem kam gre ves moj čas ... pol dneva namenim iskanju službe, pisanju prošenj ... se mi zdi danes to že cela znanstvena fantastika. :)))) Torej tole neustvarjalno ozrače je bilo potrebno prekiniti, zato sem ustvarila tole prisrčno easel voščilnico. Prijavljam jo na izzive Tilda's Town - Hlaležen/na sem..., Bunny Zoe's - Roza, perlice & čipke and Just Magnolia - Karkoli s tkanino. Izbrala motiv Tilde s srčkom v roki in jo pobarvala z Copic and Bic markerji. Papirčki so od Magnolije in pa BasicGray (Sweet threads &hello luscious). Okrasila sem jo z naštancanimi rožicami, velika rožica pa je Cartier Ribbon Flower(Driftwood). Dodala sem še čipko in pa veliko perlic s pomočjo Liquid pearls - white opal. Na koncu sem še prevlekla srček, ki ga Tilda drži v roki z Glossy Accents.

Well I have been quiet for some time now. Since I have graduated I really have no time to craft, can you believe that :) Well to be honest I really don't know where all my time goes… half a day I spend looking for a job, writing applications and the time just fly’s by ... today getting a job is like science fiction :)))) And I had to put a stop to this no-crafting atmosphere so I have created this lovely little easel card. I am entering it in to Tilda's Town challenge - I'm thankful, Bunny Zoe's challenge - Pink, pearls & lace and Just Magnolia challenge - Everything goes with fabric. I chose this gorgeous Tilda with heart image and colored her in Copic and Bic markers. The papers are Magnolia and BasicGray (Sweet threads &hello luscious). I embellished the card with punched flowers and the big flower is Cartier Ribbon Flower(Driftwood). Added some lice and lots of pearls (Liquid pearls - white opal). At the and I added some glossy look to the little heart that Tilda is holding in her hand with Glossy Accents.








Upam, da ste vredu in se imate fin. Hvala za obisk.

Hope you are fine and having a great time. Thank you for stopping by.

Mojca**

19 komentarjev:

moi pravi ...

Lepo, da si pretrgala neustvarjalno verigo in naredila to lušno voščilnico. Fino je, da smo kreativni in damo svoji domišljiji krila in pretrgamo naš vsakdanjik, ki ni vedno rožnat.

Doreen pravi ...

Oh this is just gorgeous,love the perfectly coloured image.xxx

Nella pravi ...

Zelo lepa in prav toplo deluje na ta hladen dan :) Kar pa se ustvarjanja tiče, tudi mene nekaj daje nekreativnost :) Lp

Céline pravi ...

really cute card, love the ribon flower
thanks for playing with us at tilda's town this week
hugs
céline

Andreja pravi ...

Zelo lepa je pinki Tilda in super je tale malo drugačna easel čestitka!
Želim ti, da bi čimpreje našla službo :-))

Vicky pravi ...

Gorgeous hun...:o)

big hugs Vicky xx

Elizabeth pravi ...

Beautiful card! Fab design and colors! Thanks for joining us in Tilda's Town this week. Hugs, Elizabeth

Tanja E. pravi ...

Čudovita je in prisrčna, lepo je biti prejemnik take čestitke:)), LP:)

Renata pravi ...

Luštna voščilnica.

Anita pravi ...

this is beautiful Mojca and I love your coloring! Yes, you do need to take a break for some time to must play. I hope you find the job of dreams soon sweetie!

Klara pravi ...

Zelo mi je všeč...barve so krasne in super si jo sestavila skupaj.

Marna pravi ...

Edino pravilno, da si si nabrala energije ob izdelavi tako lepe voscilnice. Verjamem, da vse tak vsakdan ob iskanju sluzbe utruja. :( Zelim ti, da boscimprej iz tega.

Pop's Cards pravi ...

Morning sweetie this is absolutely stunning!! Huggles Pops x x x

Tina Makuc pravi ...

Še ena čudovita čestitka izpod tvojih rok Mojca!! Te barve so fantastične.. Sama si ne upam delati s tako močnimi barvami, obožujem pa tvoje izdelke.. :)
Hvala, ker sodeluješ na Tilda's Town izzivu.. Vso srečo pri žrebu!!
LP, Tina

Teresa pravi ...

A real beauty Mojca. xx

Vladuška pravi ...

Res je neverjetno kako nam včasih čas uide in nam ga zmanjka celo za stvari, ki jih najraje počnemo. Tudi meni se dopade, da si prekinila neustavrjalno čas in znova naredila eno lepotičko. Veliko sreče pri iskanju službe.

Beate pravi ...

Gorgeous twisted easel card.

Janja pravi ...

Čudovita voščilnica.
Veliko sreče in uspeha pri iskanju službe ti želim. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa voščilnica - super napis
se pridružujem Janjinim željam glede službe.

Pozdravček Tamara